Nu Protix is gegroeid naar scale-up, is een groeiende internationale zichtbaarheid nodig. Hier worden al stappen in gemaakt middels een samenwerking met het Amerikaanse Tyson Foods. Met een nieuwe merk identiteit is Protix klaar om zich neer te bewijzen als een gevestigde naam binnen de voedselindustrie. Daar hoort natuurlijk ook een website bij die die juiste digitale merkervaring toont.
Een website die hen positioneert als autoriteit binnen de circulaire economie en de voordelen van hun aanpak helder overbrengt. Deze website moet de verschillende doelgroepen op de juiste manier aanspreken. Dit zijn niet alleen klanten, maar ook stakeholders zoals de pers en wetenschappers. Naast deze segmentatie en positionering, is er vraag voor een duidelijke structuur en aantrekkelijke uitstraling, een technisch goede site, een koppeling met Protix’s CRM systeem en een optimale basis voor SEO.
Om Protix optimaal te ondersteunen in hun fase als scale-up is er een strategie ontwikkeld waarin praktische informatie, inspirerende verhalen en thought leadership centraal staan.
Wil jij dé gevestigde naam worden met jouw organisatie? Bij Partout ontwikkelen we digitale oplossingen die jouw ambities ondersteunen en klaar zijn voor de toekomst. Neem contact met ons op voor een vrijblijvend gesprek en ontdek hoe wij samen jouw merk sterker maken.
Klaar voor een open gesprek?
Plan een gratis afspraakNeem contact op
Wil je direct persoonlijk advies op jouw vraag? Onze expert, Jeroen Valkenburg, staat klaar om je te helpen! WhatsApp of bel hem nu op 06 535 870 19, of plan eenvoudig een afspraak in zijn agenda voor een gratis consult van 30 minuten.
Kom op bezoek in Eindhoven
Vonderweg 22 (2e verdieping)
5616 RM Eindhoven
T +31 (0)40 285 15 25
hallo@partout.nl
Loop voorop, volg ons
Voor nieuws, updates en insider tips volg je ons op social media.
Volg ons op LinkedIn