Een serie video’s en podcasts over de mogelijkheden en uitdagingen van rijden met een aandoening.

Het doel van de campagne

Het doel van het CBR is dat iedereen veilig aan het verkeer deel kan nemen. Het doel van deze campagne is bewustwording te creëren en handelingsperspectief te bieden rondom veilig blijven rijden met een aandoening. Indien autorijden moeizaam gaat, willen we dat men verantwoordelijkheid neemt en een gesprek aangaat met de huisarts en naaste omgeving. En indien nodig, een gezondheidsverklaring indient bij het CBR.

Partout helpt aan de hand van een serie video's en podcasts bewustwording te creëren rondom veilig blijven rijden met een aandoening.

Zo bereiken we de doelgroep

In de video's en podcasts bespreekt Alexander Pechtold – Directeur van het CBR – de uitdagingen en oplossingen met verschillende patiënten, artsen en mantelzorgers. Via verschillende kanalen, waaronder Facebook, Instagram, Youtube en SEA bereiken we de doelgroep met diverse snippets uit de video's en creëren we bewustwording over de mogelijkheden en oplossingen die er zijn over rijden met een aandoening. Naast het opzetten van de campagne binnen diverse kanalen, hebben we ook verschillende landingspagina's ontwikkeld waar de doelgroep de video kan bekijken en de podcast kan beluisteren op bekende platformen, zoals Spotify en Apple podcast.

Wat hebben we gedaan?

In deze campagne kwamen er verschillende facetten van online marketing, development en design aan bod. Hieronder een lijstje met de werkzaamheden die we als Parout hebben uitgevoerd:

  • Conceptontwikkeling
  • Landingspagina's ontwikkeld
  • Contentcreatie
  • Video en podcast opnames in samenwerking met Team Content
  • Social Media campagne op Instagram en Facebook
  • YouTube-campagne
  • SEA (Search Engine Advertising)
  • Dashboarding
CBR Autogesprek logo
CBR Autogesprek mobiel

Alle verhalen die we hebben gebruikt voor de campagne zijn gebaseerd op echte situaties en personen met een aandoening of als mantelzorger. Ze vertellen Alexander Pechtold hoe ze bepaalde situaties hebben ervaren en welke rol het CBR of andere instanties hebben gespeeld. Zo willen ze mensen bewust maken van de mogelijkheden van rijden met een aandoening en zorgen voor herkenning bij de doelgroep.

CBR Autogesprek Mobiel
CBR Autogesprek Animatie

Bij elke aflevering staat een andere aandoening centraal. Echter hebben we de verhalen zo gecreëerd dat de campagne niet alleen relevant is voor mensen met die specifieke aandoening. Zo vertelt Ruud Bredewoud – Hoofd Medische zaken van het CBR – in elke aflevering wat het CBR kan betekenen of heeft betekent voor mensen die nog kunnen rijden met een aandoening.

Klaar voor een open gesprek?

Plan een gratis afspraak

Neem contact op

Wil je direct persoonlijk advies op jouw vraag? Onze expert, Jeroen Valkenburg, staat klaar om je te helpen! WhatsApp of bel hem nu op 06 535 870 19, of plan eenvoudig een afspraak in zijn agenda voor een gratis consult van 30 minuten.

Kom op bezoek in Eindhoven

Vonderweg 22 (2e verdieping)
5616 RM Eindhoven
T +31 (0)40 285 15 25
hallo@partout.nl

Loop voorop, volg ons

Voor nieuws, updates en insider tips volg je ons op social media.

we open digital